ניהול קמפיין בגוגל

ניהול קמפיין בגוגל

ניהול קמפיין בגוגל – בעלי עסק והחלטתם להקים אתר לבית העסק שלכם? מעולה! המאמר הבא במיוחד עבורכם! נניח שבנית בית מלון הכי יוקרתי שאי פעם חלמתם, עם החדרים המפנקים ביותר, הבריכה הגדולה ביותר, המסעדה הטובה ביותר באזור ופארק מים השייך רק לבית המלון.

השקעתם סכום כסף בלתי נתפס והשקתם אותו במחירי מבצע מיוחדים. אבל שכחתם דבר אחד, וזה כביש גישה אל בית המלון- משמע, לאורחי המלון אין דרך להגיע אליו. סביר להניח שמקרה כזה, לא תראו הכנסות בבית המלון שלכם ובוודאי גם שלא תראו רווחים. כך גם אתרי האינטרנט! נסביר- גם אם תבחרו את החברה או האיש שיבנה לכם את האתר הכי יפה, מקצועי, עשיר, מעוצב, נוח לגלישה ורכישה, אם לא תהיה אליו גישה (איך קהל הלקוחות יגיע אל האתר?) לא תראו הכנסות מהדבר. בדיוק במשבצת הזו נכנסת הפונקציה של קידום אתרים במנועי החיפוש בכלל ובגוגל בפרט.

פרסום בגוגל

תחום השיווק הוא תחום מאוד כוללנו, ממש עולם שלם וכיוצא מכך ישנם מס' סוגים של אנשי מקצוע שיתמחו כל אחד בתחום מסוים. אותם תחומים, אם נחברם יחד, ירכיבו את תחום השיווק. את השיווק המסורתי נשאיר כרגע בצד ונתעמק בשיווק הדיגיטלי.

בין אם מדובר בבוני אתרים, מנהלי סושיאל או מקדמים בדיגיטל, חשוב להבין את ההבדלים בין כולם. אז ככה, בוני אתרים, כשמם כך הם, ידעו לבנות את האתר על פי הדרישות שאתם תציבו. מנהלי הסושיאל ידעו לנהל את הפלטפורמה הדיגיטלית בעיקר ברשתות החברתיות, ניהול עמודים עסקיים בין אם מדובר בקידום אורגני או שמא קידום ממומן.

מקדמים בדיגיטל בדרך כלל יהיו מומחים לקידום ממומן הן ברשתות החברתיות והן במנועי החיפוש אבל לא רק, יוטיוב נחשב לפלטפורמה נוספת, כך גם לינקדאין וטאבולה. פרסום בגוגל, שם מפוצץ אנחנו יודעים. למעשה, הקידום הטוב ביותר לאתר אינטרנט הוא במנועי חיפוש וגוגל נחשב לחזק ולטוב ביותר המקיף כמות ענקית של משתמשים בכל עת.

פרסום בגוגל יחייב אתכם ו/או את המקדם בעריכת מחקר מילות מפתח ויצירת מודעות שכל מודעה תופיע למחפשים אחר נושא מסוים בסדר שונה בעמוד מנוע החיפוש כאשר המטרה העיקרית היא להביא את המודעה של בית העסק שלכם להיות ממוקמת בראש הדף.

קידום אתרי וורדפרס

כבעלי עסק אתם תצטרכו לדעת ולהבין גם אם במעט בל תחום בו תרצו להשתמש בשירותיהם של אנשי המקצוע. כך למשל, במידה ותחילו על בניית אתר, מלבד מחקר השוק בקרב בוני האתרים, שימו לב כי קיימות פלטפורמות שונות לבניית האתר עצמו. הפלטפורמה המוכרת והשימושית ביותר נקראת "וורדפרס". פלטפורמה זו ידועה בנוחות שלה, הממשק בנוי בצורה מאוד נוחה וקלה לתפעול כך שגם לאחר שהאתר בנוי, התיחזוק שלו נחשב לקל ונוח. בנוסף, הפלטפורמה מציעה מנגנון פנימי ואפשרויות להכנסת מילות מפתח לצורך קידום SEO.

קידום אתרים ממומן

אז כפי שציינו, כמו כל קידום גם קידום אתרים ניתן לעשות בצורה אורגנית או שמא בצורה ממומנת. כשמם כן הם, הקידום האורגני יתבסס על שיתופים, SEO ועוד.. ואילו קידום ממומן, יתבסס על תקציב אותו בעל העסק יקצה לקידום האתר שלו ובהתאם לדרישות ולסעיפים של מנוע החיפוש הקידום יתבצע.

ברמה הכללית, גוגל עורכת מכרזים מהירים (עד כמה מהירים? עניין של שניות אם לא מאיות השנייה). בעצם, כאשר אתם לוחצים על חיפוש של מילה/ צמד מילים מסוים, המערכת של גוגל עורכת מכרז זריז בין הצעות הקידום הממומן הנמצאים ברשותה על אותם הביטויים והיא תמיד תבחר את ההצעה השנייה.

כן, כן, גוגל לא תבחר את ההצעה הגבוהה ביותר אלא ההצעה השנייה בסדר. כמו כל דבר שאינכם בטוחים בו, גם כאן אנו ממליצים לכם לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר, המבינים ביותר שיידעו לתת מענה גם ביום שאחרי.

אז כן, בימינו הדיגיטל תופס חלק בלתי נפרד מחיינו. אם בעבר תחום השיווק נחשב לנוצץ, כיום, שיווק בדיגיטל זה המקצוע העתידי (העתיד כבר כאן למעשה).

אם תחשבו ללמוד את התחום, ישנם מבחר בתי ספר ברחבי הארץ המציעים לימודי תעודה בתחום. בדרך כלל הלימודים יכללו קידום ממומן, קידום אורגני, SEO, אנליזה בגוגל אדס ועוד…

פרט חשוב נוסף זה הוא תחום ניהול הקמפיינים. אדם המתמקצע בניהול קמפיינים צריך לקחת בחשבון כי מדובר בתחום תחרותי, כמותי הנמדד בכל עת. בישראל בעיקר אך לא רק, אנו חיים בדור שמעוניין שהכל יקרה כאן ועכשיו ואם אפשר גם בקלות יתרה ועל כן, אדם המשקיע כסף הן בניהול העסק שלו בין אם פיזי ובין אם דיגיטלי, ירצה לראות תוצאות ותשואות בתקופת הזמן הקצרה ביותר.

לאנשים כאלה ניתן לומר מלכתחילה כי אדם העוסק בשיווק אינו קוסם וכי יש לתת לדברים זמן לשקוע ולהשתקע כמו בבית העסק כך גם אצל קהל הלקוחות הפוטנציאלי. אם תשאלו אותנו טווח זמן סביר לתחילת ראיית התוצאות הוא בסדר גודל של כ-3 חודשים מרגע תחילת הפרסום ועל כן יש לציין את הדברים הללו ורצוי בכתב מול הלקוח. פשטו את הדברים ושימו אותם על דיוקם ובמידה ותיתקלו בקושי מסוים, תבינו כי אינכם תרצו לעבוד עם אותו לקוח (גם אם הדבר לא ניראה בטווח הקצר, זה יוכיח את עצמו בטווח המעט ארוך יותר).

כאשר אתם מנהלים קמפיין ממומן בגוגל או מנהלים עבורכם עליכם לעשות מחקר מילות מפתח בצורה נכונה ומקצועית, להציב לעצמכם מטרות ולהבין האם התקציב שיש לכם ריאלי לעומת הציפיות שלכם והסגירות של העסקאות בהתאם. לכן, יצרנו עבורכם בדיוק בשביל זה טבלה מיוחדת אשר מחשבת את העלויות של הקמפיין, מול ההוצאה, כמות הלידים וסגירת העסקה הסופית.

שימו לב כי הנוסחה הזו מיועדת לתחומים שונים וניתן לשנות אותה בהתאם לתחום, עלויות הקליקים וכד

אז מה המחיר לקידום פרסום בגוגל?

ראו צילום מסך לסימולציה שיצרנו, בקישור למטה תוכלו לבקש גישה לאקסל ולשחק עם זה.

סימולציה עלויות קמפיין ממומן.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1X5GSoNEX8TNzViI7kbLe05EnFYZPHHA1YxVsIgV3eTM/edit?usp=sharing

 

תוכן העניינים

מלאו פרטים!

הפוסטים הבאים יכולים לעניין אותך:

מוצרים לשיער

מוצרים לשיער בריא ומטופח

מוצרים לשיער איכותיים הם הבסיס לשיער בריא, מבריק ומטופח. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במודעות לחשיבות הטיפוח הנכון של השיער באמצעות מוצרים מתאימים.מוצרי טיפוח איכותיים

קידום אתרים בתל אביב

חברת קידום אתרים בתל אביב

שירותי SEO ובניית אתרים מחברת קידום אתרים בתל אביב אחת השאלות שחוזרות על עצמן לעיתים קרובות אצל בתי עסק שמחפשים שירותי קידום אתרים היא איך

קידום אתרים

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס – הפופולאריות של אתרי וורדפרס מחייבת הקפדה על מספר כללי מפתח משלב הבנייה ועד האבטחה, התחזוקה, התפעול ועדכון התכנים. אבל