פרסום בגוגל

פרסום בגוגל מתאים לכל עסק וכיצד להתחיל לפרסם בגוגל?

פרסום בגוגל – מערכת הפרסום של גוגל נקראת גוגל אדוורדס, באנגלית Google Adwords, היא מאפשרת לבעלי עסקים לנהל קמפיינים ברשת החיפוש וברשת המדיה, ומודעות הפרסום זוכות לחשיפה רחבה בפני קהלי יעד מוגדרים מראש. פרסום בגוגל נועד למטרות שונות כמו הגדלת הטראפיק (תנועת גולשים) לאתר או לדף נחיתה ייעודי, שיפור במכירות העסק, יצירת לידים איכותיים שקל להפוך למכירות בפועל, מיתוג מנצח, חשיפה לקהלי יעד שונים ועוד.

פרסום בגוגל מבוסס על שיטת ה-PPC, כלומר אתם משלמים רק עבור הקלקות על מודעת הפרסום שלכם, אך יש עוד אפשרויות כמו חיוב לפי שיחות נכנסות לעסק. למעשה זהו פרסום מבוסס תוצאות וכל עוד גולשים לא הקליקו על המודעה אינכם משלמים לגוגל.

שלבים ליצירת קמפיין פרסום בגוגל

פרסום עסקים קטנים או גדולים בגוגל מתאים לפרסום כמעט ללא דופי, קטנים וגדולים, עונתיים וחד עונתיים כאחד. מערכת הפרסום מציעה אפשרויות רבות ולמרות שבמבט ראשון היא נראית מורכבת, כל אחד יכול לנהל קמפיינים בעצמו, אך עדיף להשאיר את המלאכה למומחים.

כדי ליצור קמפיין ראשון במערכת הפרסום של גוגל עליכם לבצע את השלבים הבאים:

  • הקלידו את הכתובת הבאה google.co.il/adwords כדי לבצע רישום מהיר ולהיכנס למערכת הפרסום.
  • בממשק הפתיחה יש להקליד דואר אלקטרוני, ארץ, מטבע ופרטים נוספים.
  • לאחר שמירת הפרטים מגיעים למסך הפתיחה של גוגל אדוורדס ויש ללחוץ על הכפתור קמפיין חדש כדי ליצור קמפיין ראשון במערכת.
  • בשלב זה עליכם לבחור האם מודעת הפרסום תופיע ברשת החיפוש של גוגל, ברשת המדיה או לבחור אפשרות אחרת. אם אתם מנהלים את הקמפיין ותקציבכם מוגבל כדאי לבחור בפרסום ברשת החיפוש.
  • כעת עליכם להגדיר מהו תקציב הפרסום שלכם, יש אפשרות לקבוע ידנית מהו המחיר המקסימלי שאתם מוכנים לשלם עבור הקלקה על המודעה, אפשר לבחור גם באפשרות שהמערכת תקבע את התקציב באופן אוטומטי.
  • בשלב הבא עליכם להגדיר מילות מפתח מדויקות או ביטויי זנב ארוך, לדוגמה אינסטלטור בכפר סבא.
  • יש להגדיר כיצד המודעה תיראה, יש מגוון אפשרויות לבחירה.
  • יש להגדיר את קהל היעד בפניו תוצג מודעת הפרסום שלכם, ניתן להגדיר את מאפייני קהל היעד לפי פרמטרים כמו אזור גיאוגרפי, טווח גילים, מגדר, שפה ועוד.
  • לקראת סיום נותנים שם לקמפיין כדי לשמור אותו במערכת, יש להמתין לאישור מגוגל לגבי תקינות המודעה ורק אז הקמפיין יתחיל לרוץ.

זה שהממשק קל ונוח למפרסם לא אומר שזה אפקטיבי

פרסום בגוגל הוא כלי שיווקי יעיל וחשוב, ניתן לפרסם בגוגל בקלות ולזכות ביתרונות רבים, אך כדי למקסם תוצאות מומלץ להשאיר את הפרסום בגוגל לאנשי המקצוע המיומנים.
חברות קידום ממומן מכירות את השוק והן צברו ניסיון רב בכתיבת המודעות, בהכנה ועיצוב הבאנרים הממירים ביותר.

ממשק קל ונוח זוהי רק מלכודת דבש שנועדה להוציא מכם המון כסף ולראות תוצאות מועטות.
אל תהיו קשים עם עצמכם, נסו לקבל מספר הצעות מחיר ואסטרטגיות ולמדו עוד מהניסיון הרב של החברות המקצועיות במשק.

מאמרים:

תוכן העניינים

מלאו פרטים!

הפוסטים הבאים יכולים לעניין אותך:

מוצרים לשיער

מוצרים לשיער בריא ומטופח

מוצרים לשיער איכותיים הם הבסיס לשיער בריא, מבריק ומטופח. בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה במודעות לחשיבות הטיפוח הנכון של השיער באמצעות מוצרים מתאימים.מוצרי טיפוח איכותיים

קידום אתרים בתל אביב

חברת קידום אתרים בתל אביב

שירותי SEO ובניית אתרים מחברת קידום אתרים בתל אביב אחת השאלות שחוזרות על עצמן לעיתים קרובות אצל בתי עסק שמחפשים שירותי קידום אתרים היא איך

קידום אתרים

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס

הטעויות הנפוצות בקידום אתר וורדפרס – הפופולאריות של אתרי וורדפרס מחייבת הקפדה על מספר כללי מפתח משלב הבנייה ועד האבטחה, התחזוקה, התפעול ועדכון התכנים. אבל